Ćwiczenia potrafią zdziałać cuda w regulacji poziomu glukozy we krwi. Ważne aby wybierać aktywności, które nie tylko wpływają na wrażliwość insulinową, ale również nie są stresorem dla organizmu (np. spacery, rower). Chroniczne cardio ze względu na wpływ na insulinę nie jest wskazane. Trening siłowy i treningi typu HIIT są najlepszym sposobem na problemy z poziomem glukozy i insuliny.

Kwaśny odczyn posiłku zmniejsza udział indeks glikemiczny jedzenia, więc dobrym pomysłem jest pół szklanki wody z łyżeczką octu jabłkowego przed każdym posiłkiem.
Chrom (GTF) wpływa na gospodarkę węglowodanową i zapobiega zachciankom na słodkie.
Magnez często jest utylizowany w dużej ilości gdy dieta jest bogata w cukier, warto uzupełnić te niedobory.
Cynamon wykazuje działanie regulujące poziom glukozy we krwi.
ALA lub R-ALA silne antyoksydanty regulujące pracę insuliny.
Witamina D, B – Complex poprawią metabolizm węglowodanów.
Pomocne może być również wsparcie dla systemu trawiennego oraz właściwego detoksu...

 

http://herbaty-ziola.pl/108-kuracja-obnizajaca-poziom-cukru

 





Witamy, Zaloguj się