Telefonicznie
Chciałbyś zamówić produkt przez telefon? Wystarczy zadzwonić pod numer naszego biura handlowego: 12 415 00 46 lub 604-090-243, podać nazwę towaru lub najlepiej kod produktu (podany obok ceny w opisie produktu) - nasz konsultant przekaże Państwu informacje o dalszych krokach transkacji (płatności i wysyłce).
E-mailem
Możesz zamówić również produkt pisząc mail-a pod adres biuro@taheebo.pl przedstawiając w nim wybrane produkty. Mail powinien również zawierać wszelkie dane korespondencyjne.
Po otrzymaniu mail-a nasz przedstawiciel handlowy skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia szczegółów zakupu.
Przez sklep internetowy
Aby złożyć zamówienie przez stronę sklepu "Taheebo" należy dodać wybrane produkty do koszyka. Po każdym dodaniu towaru przenosimy się na stronę "Twój koszyk" gdzie można również korygować zamówione ilości produktów.
Składanie zamówienia krok po kroku:
1. krok – dodaj produkt do koszyka
Wybierz produkty, które chcesz u nas kupić i kliknij w przycisk „Dodaj do koszyka”. W ten sposób umieszczasz je w swoim koszyku. Kliknij w przycisk „realizuj zamówienie”, aby przenieść się do formularza zamówienia.
2. krok – tworzenie nowego profilu / logowanie
Jeżeli jesteś naszym klientem będziesz proszony o zalogowanie się. Jeżeli jesteś naszym nowym klientem, będziesz proszony o podanie danych kontaktowych, niezbędnych do realizacji zamówienia. Podczas podawania danych adresowych możesz również podać dane potrzebne do wystawienia faktury VAT. Pamiętaj! Dane kontaktowe, jakie podajesz nam zawsze możesz edytować. Ewentualny inny adres wysyłki prosimy podawać w uwagach do zamówienia. Możesz to uczynić w sekcji „Moje konto”, zawierającej Twoje dane adresowe, informacje o złożonych dotychczas zamówieniach, oraz o kuponach rabatowych.
3. krok – Podanie adresu przesyłki
W tym miejscu podajesz, oraz potwierdzasz adres, na który wysyłamy zakupiony przez Ciebie produkt.
4. krok – Wybór metody płatności w powiązaniu ze sposobem dostawy
Wybierasz sposób płatności za zamówiony towar (w powiązaniu ze sposobem dostawy).
Możliwe sposoby zapłaty:
- przelew na konto,
- za pobraniem pocztowym.
5. krok - Uwagi do zamówienia
W razie potrzeby podajesz swoje uwagi i dodatkowe informacje
6. krok – Zakończenie zamówienia
Na tym etapie należy zaakceptować warunki Regulaminu.
Zatwierdzasz złożenie zamówienia i po chwili otrzymujesz e-mailem "automatyczny wydruk zamówienia"
z zawartością zamówienia i danymi do przelewu. Zamówienie ma status "OCZEKUJĄCE"
W godzinach pracy potwierdzamy otrzymane zamówienie wysyłając "e-mail potwierdząjacy" do Klienta
7. krok - Płatność
Po otrzymaniu płatnosci zamówienie zmienia status na "W REALIZACJI"